• Carian

  • Kebolehcapaian

     

         Warna Latar

       Warna Font

    Saiz Teks

    + + + + +

    Melayu

    Inggeris

    Bahasa

 

Piagam Pelanggan 

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan yang cekap, berkualiti dan mesra di dalam tugas-tugas berikut: 1. Mengadakan pameran bagi memberi kesedaran dan mendidik masyarakat umum tentang sejarah Pendidikan Negara melalui:
i. Pameran Tetap secara berterusan
ii. Pameran Khas dengan minima 3 pameran setahun
ii. Pameran Luar dengan minima 3 pameran setahun. 2. Memantapkan pengurusan koleksi melalui dasar yang telah ditetapkan:
i. Keputusan perolehan koleksi akan diselesaikan dalam tempoh 4 bulan dari tarikh penerimaan borang tawaran
ii. Permohonan pinjaman koleksi dijawab dalam masa 3 hari 3. Bersedia memberi khidmat kepakaran permuziuman kepada institusi dan orang perseorangan yang memerlukan. 4. Memberi respons kepada aduan pelanggan dengan cepat, tepat dan berbudi bahasa dalam tempoh masa berikut:
i. Akuan penerimaan dalam tempoh 1 hari bekerja
ii. Maklum balas awal dalam tempoh 3 hari bekerja 5. Permohonan lawatan berpandu ke muzium melalui: i. Surat – dijawab dalam tempoh 3 hari bekerja
ii. Emel – dijawab dalam tempoh 1 hari bekerja
Kemaskini terkini 11-08-2017. Hak cipta © 2016 Muzium Pendidikan Nasional. Paparan terbaik melalui Mozilla Firefox Versi 3+ dan Google Chrome Versi 54.0+ dengan 1024 x 768 resolusi skrin. Web master: shimalain@upsi.edu.my